Advertisement
Advertisement

Tristan und Isolde: Dritter Aufzug, Zweiter Auftritt: Ich bin's, ich bin's, süßester Freund! Chords

Save this song to one of your setlists
Loading the chords for 'Deborah Voigt - Wagner: Tristan und Isolde / Act 3 - "Ich bin's, ich bin's"'.

Choose your instrument

Frequently asked questions about this recording

  • What chords does Orchester der Wiener Staatsoper, Christian Thielemann - Tristan und Isolde: Dritter Aufzug, Zweiter Auftritt: Ich bin's, ich bin's, süßester Freund! use?

  • What is the tempo of Orchester der Wiener Staatsoper, Christian Thielemann - Tristan und Isolde: Dritter Aufzug, Zweiter Auftritt: Ich bin's, ich bin's, süßester Freund!?

  • What key does Orchester der Wiener Staatsoper, Christian Thielemann - Tristan und Isolde: Dritter Aufzug, Zweiter Auftritt: Ich bin's, ich bin's, süßester Freund! have?

  • In which year was Tristan und Isolde: Dritter Aufzug, Zweiter Auftritt: Ich bin's, ich bin's, süßester Freund! first released?